El blog de la RCDP ja té 50 entrades

El blog de la Revista catalana de dret públic ha publicat l’entrada número 50. Des que vam publicar el primer apunt, el gener d’enguany, el blog ha tingut uns 3.400 visitants que han fet prop de 10.000 visualitzacions de pàgines, amb un 15% de visites internacionals. L’apunt més visitat fins ara és el de Joan Vintró sobre la Declaració de sobirania del Parlament de Catalunya, que s’emmarca en els debats sobre l’organització territorial dins dels quals s’han publicat articles de Gregorio Cámara i Xavier Arbós entre d’altres. El segon apunt més llegit és el de Juli Ponce sobre els límits jurídics a les retallades públiques. En tercer lloc, l’apunt més visitat ha estat el de Joaquín Meseguer sobre la futura llei de transparència.

El blog ha publicat apunts sobre temes diversos de rellevància per al dret públic: legislació i jurisprudència, dret internacional, polítiques públiques, processos electorals, etc. a més de cròniques, apunts biogràfics, recensions i lectures de tesi. Esperem continuar oferint apunts d’interès i de qualitat per a totes les persones interessades en el dret públic.

Us recordem que podeu subscriure-us al blog de manera senzilla per tal de rebre un avís cada cop que es publiqui un nou apunt. En fer-ho només cal que ens faciliteu l’adreça de correu on voleu rebre les notificacions i rebreu un correu electrònic amb un enllaç per tal de confirmar la subscripció i començar a rebre els avisos.

Deixa un comentari