El més llegit de 2024 a l’RCDP blog

Font: Pexels. Autoria: Karolina Grabowska
Font: Pexels. Autoria: Karolina Grabowska

Al llarg del 2024 hem publicat un total de 42 apunts a l’RCDP blog, amb 38.225 visites i 25.543 visitants, la majoria des de l’Estat espanyol (84 % del total). Entre els 10 apunts més llegits durant els darrers 12 mesos, n’hi ha 3 que corresponen a anys anteriors, signats respectivament per Susana Eva Franco Escobar, Elisa Llop Cardenal i Esteban M. Greciet.

Si ens fixem només en els apunts publicats el 2024, els més llegits han estat els següents:

Siete años de casación autonómica en el ámbito contencioso-administrativo: balance y perspectivas – Lucía Casado Casado

Notes sobre la Sentència del Tribunal Constitucional número 79/2024 que reconeix el dret a l’habitatge com a dret constitucional – Berta Bastús Ruiz

Un apunte sobre la Declaración de Bletchley y el futuro Reglamento de IA de la UE – Clara I. Velasco Rico

La Unió Europea aprova la Llei d’intel·ligència artificial – Josep Cañabate

El curt recorregut de la carrera administrativa horitzontal per a l’Administració local catalana – Roger Càmara Mas

Sobre la seguretat de les infraestructures crítiques a Catalunya – Guillem Pursals Jaime

Sobre subvencions i patrocinis a clubs i fundacions en matèria esportiva municipal: una referència constitucional i algunes referències a la Llei de l’esport, a la de turisme i al dret de la Unió – Ricard Brotat Jubert

La mediació preventiva a l’Administració pública, un abans i un després – Montserrat Raga Marimon i Natàlia Ferré Giró

Benvinguts a Tromsø: Espanya ratifica el conveni del Consell d’Europa sobre l’accés als documents públics – Iván Rodríguez Florido

Els consellers i les conselleres de la Generalitat, compleixen els estereotips socials? – Jesús Palomar i Baget

Durant el 2024 alguns dels assumptes que han despertat més interès tenen a veure amb la cassació autonòmica, el dret a l’habitatge i les novetats o modificacions legislatives, la regulació de la intel·ligència artificial i les modalitats de carrera de l’Administració local catalana, entre altres.

Aquest nou any esperem seguir publicant apunts d’actualitat que aportin una reflexió al debat sobre qüestions actuals vinculades al dret públic català, espanyol i europeu.

Deixa un comentari